Mazda 6 Sedan 2018 Mazda 6 Sedan 2018

Mazda 6 Sedan 2018

Обсуждение Mazda 6 Sedan

Обсуждение
Вход | Регистрация

Показать еще 5 комментариев
Сергей Докучаев  

Хочу еще добавить касательно лакокрасочного покрытия... в моем случае касательно этого шикарного цвета soul red crystal... цвет канешно агонь... но... за 3 месяца весь капот... крылья и даже местами и двери покрылись сколами... достаточно заметными до белого грунта... насчет других цветов немогу сказать... но блин очень обидно... за 2 года на Рено такой крупный скол был только в одном месте на кромке капота... а тут как будто машине 10 лет...

+1ОТВЕТИТЬ  
Wert  

Сергей Докучаев, екологічні фарби (((

+2ОТВЕТИТЬ  
Василь К  

Сергей Докучаев, то якась загальна напасть автопрому тепер по всіх моделях

+4ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 2
Сергей Докучаев  

Дожились бл... Пленочку на машину наклей... Чехольчик скоро будем натягивать как на телефон... Защитное стекло клеить на стекло... и т.д... и желательно много не ездить... шоб не развалилось...

+9ОТВЕТИТЬ  
prokzam  

За підсумками конкурсу "Автомобіль року 2019" Мазда 6 перемогла в номінації "бізнес-седан". Однак головний конкурент Камрі стала легковим автомобілем року. Ваші думки з цього приводу?

ОТВЕТИТЬ  
Василь К  

prokzam, Та щось думки такі, що мало бути якраз навпаки. Бо якраз камрі більше зустрічається як службове авто, а мазда як своє

+4ОТВЕТИТЬ  
prokzam  

Щось давно ніхто нічого не писав...
Отже, пройшло 5 місяців, як я володію Мазда 6 2.5 седан чорного кольору, комплектація Style+, пробіг 7 тис. км, середня витрата палива - 8.5 л, бензин в основному WOG.
Враховуючи, що у мене була попередня 6-ка (2017 року), можу після їх порівняння зробити певні висновки.
Нова Мазда 6 однозначно краще зашумлена, підвіска менш жорстка, їхати реально комфортніше.
Але в той же час, за рахунок задушеного під ЄВРО-6 двигуна машина дещо втратила в динаміці, хоча після 3-4 тис. км пробігу стала їхати динамічніше.
З недоліків традиційно для Мазди ЛФП, яке могло бути кращим, після зими та наших доріг з відсівом і камінням є сколи, в т.ч. на вітровому склі.
Ну і звісно любов Мазди до "кочерги" замість газових упорів - просто смішно станом на 2019 рік.
В цілому задоволений придбанням, авто коштує своїх грошей, особливо якщо брати як я по акції в січні-лютому авто попереднього року (зекономив біля 2 тис. доларів).
Рекомендую!!!
Якщо є питання, пишіть, з радістю відповім.

+2ОТВЕТИТЬ  
Vlad71  

prokzam, бензин 95+ чи 98?

-1ОТВЕТИТЬ  
prokzam  

Vlad71, як правило звичайний А-95

+2ОТВЕТИТЬ  
prokzam  

Пройшов ТО 1, пробіг 16700 км. Заміна мастила, фільтра та фільтра салону.
З неприємного - через 10 тис. км радять замінити передні гальмівні колодки, виявляється, що вони у Мазди "ходять" максимум 30-40 тис. км.
А так з машиною за рік практично жодних проблем.
Інколи проявлялася "болячка" усіх шісток, а саме у морозну погоду глючило автоскладання дзеркал, будуть замінені по гарантії найближчим часом.
Усім добра!

ОТВЕТИТЬ  
Aleksandr Mazda6  

prokzam, а чим обгрунтовують необхідність заміни колодок, вони дійсно зношені до критичних показників за 16700км, чи "про всяк випадок рекомендують", і якщо не секрет скільки зараз коштує ТО1, скоро також планую на ТО до яких цифр готуватись))

ОТВЕТИТЬ  
prokzam  

Aleksandr Mazda6, Зношені некритично, але як пояснили на сервісі колодки йдуть з заводу доволі м'які і довго не ходять. Вирішив в кінці березня при зміні гуми ще раз перевірити їх стан та вже тоді прийняти остаточне рішення.
Вартість 3600 грн. з топовим мастилом та двома фільтрами. Без фільтра салону (заміна була необов'язковою) вартість становила б 3000 грн.
Прошу відписатися про Ваше ТО 1, цікаво.

ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 4
Вход | Регистрация